Sluttt på dans för denna gång

Jaha ...nu är jag hemkommen från Bjärby. Jättetrevlig kväll...massor av rolig dans och trevliga människor att umgås med. När man hinner....hihihihi far som en skollad.....mellan stol, bar, veranda och dansgolv:D
Började kvällen med boots men snart åkte dom magiska på ....och jädrar vad det gick att svänga på rumpan i en cha-cha då hahahahaha

När jag kom hem var det bara att börja plocka disk efter middagen, sätta igång diskmaskinen, hänga lite tvätt och pyssla om sjuklingar....men det gör inget. Just nu känner jag mig oåtkomlig....förutom möjligtvis för John Blund som svängde förbi med sandsäckarna nyss....

Så - natti natti vänner....hörs i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0