SOL, fnitter och sjukdom

Alltihop på en gång....Kicka är jättedålig. Ville åka till sjukhuset igår kväll...men när jag kom hem från dansen så orkade hon inte. Suttit uppe halva natten med henne....gäsp.

SOLEN SKINER och jag blir sååå glad..älskar solen.
Hoppas jag hinner sitta en stund i skinet idag också:)

Ska snart hämta Peter till ett läkarbesök.
Och så väntar lite annat.....som vanligt.

Vet ni - mina dansskor måste vara magiska skor!!!!
Det går mycket lättare att dansa....värken jag brukar ha i fötterna efter jag dansat är borta!
Och fötterna rör sig liksom av sig själva, fast jag tagit av skorna....tänker linedance, drömmer linedance. Jag är helt slut idag hahaha
Går omkring och sjunger och dansar hela tiden. Och fnittrar. Ungarna frågade vid frukosten vad det är för fel på mig? HAHAHAHAHA
Och just nu när jag känner efter så har jag inte nån speciell värk att tala om nånstans. Den som finns är mycket överkomlig.

Och i morron får jag dansa igen...på Bjärby Saloon! Jättemysigt ställe....det är öppet för allmänheten med fik och bar om nån vill kolla läget. Kl 18-22
Det ligger mellan Linghem och Törnevalla....följ skylt mot St Bjärby...sen Bjärby saloon:)

Min nya dans T-shirt drog ner många skratt igår....

Ska se om jag kan få in några bilder här så småningom:)


image9

Vår Linedanceklubb heter 013- Lost In Line....och så här känner jag mig efter i lördags och absolut efter i måndags!





image11

Uppmaning till alla som brukar titta på mig och säga " Nej men du får inte komma av dig nu när jag kommit in i dansen..."


image12

Mitt favorit citat från Robert Gustavsson!

Om nån känner för att själv äga nån av dessa tröjor så hör av er!
Jag kanske kan fixa en större beställning:)


TACK KICKA FÖR HJÄLPEN MED FOTONA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Får jag fråga vart du beställer dess tryck? Skulle vilja köpa en svart mamma tröja och sen komma på någon egen rolig text att skriva om bebben...

2008-05-07 @ 12:03:42
Postat av: Babben

HA HA HA Dom var roliga!

2008-05-07 @ 12:54:48
Postat av: Mariann

Kramar till Kicka! Du kan få en också. Ses!

2008-05-07 @ 19:03:19
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0