Solsting?

Undrar om det är solsting jag har?
Eller bara övertrött?
Hursomhelst så har jag varit heltokig i två dar....folk jag möter frågar om jag är nykter hihihi
Igår kväll undrade tom Peter hur det var fatt....han ville lukta i mitt glas (med vatten!)

Ungarna och jag har haft roligt i alla fall....förstår inte hur man kan komma på så mycket tokigheter..undrar hur min hjärna ser ut egentligen?

Iförrgår natt var det tom så Kicka skämdes när jag fick ett skrattanfall för att jag och Stoffe började göra miner bakom ryggen på poliserna som var här. Lekte sten, sax påse tex....fast det blev elpinne, batong pistol
Kom att tänka på den där sketchen med Jeff nånting....Achmed the dead terrorist....
Power on a stick....(batong).....och sen en hel radda med grejer....
Men en av poliserna hängde på där.....
Frågade om vi kunde bränna(bilderna vi tog på bilen)....Men du, sa jag....är det inte olagligt att bränna hemma?
När vi diskuterade om vi sett hur männen såg ut så sa polisen att det såg ut som svenskar....Kicka sa att dom i alla fall inte pratade svenska.
I så fall jävligt dålig svenska sa jag.....typ skånska sa polisen.
Åhhh diskriminering ropade jag...sen skrattade vi allihop.

Igår kväll blev bara allt helknäppt....går inte att förklara...men ni som känner mig kan nog tänka sig ett och annat :O

Nu på förmiddan har jag lite tid att sitta i skinet....då är det inte heller för varmt....inte så stark strålning....
Hoppas att ni alla får lite skin på ett eller annat sätt....

Tänk på att det går åt mer musker till att se sur ut än till att le/ skratta.....ett gott skratt förlänger livet....ett leende smittar.....le mot världen och världen ska le mot dig!!!

Kramar till dig från mig

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag älskar Achmed the dead terrorist! Om jag behöver skratta så tittar jag på den! Gud va jag garvar!

Nu ska jag gå ut och blåsa upp en pool... Och ingen liten pool heller... Kommer ta mig hela eftermiddagen och kvällen att blåsa upp halva poolen. Pump nån!?

2008-05-28 @ 12:26:26
Postat av: Tessan och

Du är ju rolig du!!! Men jag håller med om att det är MYCKET bättre och skratta åt "skiten" en att gråta och sura....Kan tro att du fick igång snutarna;)
Du är underbar vännen!

2008-05-28 @ 19:53:32
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0