TRÖTT!!!!

Är helt slut både kroppsligt och mentalt....
SILVER medalj blev det!

Guldet gick inte oväntat till Finland. Dom var grymt duktiga!!! Ett gäng ungar på mellan 10-15 år.
Deras show var en blandning av jazzdans, streetdance och så lite pausunderhållning från årets melodifestival....ni vet när dom krälar omkring på golvet och man fattar inte riktgt dansen hahahaha

Och så stampar vi in ett gäng med medelålder på 45.....i cowboyhatt och dansar LINEDANCE så det ryker.
Snacka om att man kände sig som man kom från landet hahahaha

Men vi fick mest applåder av publiken!!!! Så det så.....och personliga kommentarer från en del av domarna....enligt dom som vet en del i domhär krestarna brukar ALDRIG domarna säga nåt sånt dom sa om oss:)
Det får vi sträcka på oss för....
Vårt illgröna nagelack och ögoskugga gick hem bland folk i alla fall....många var grymt impade av den detaljen hihihi

Jag fick en mental blackout och vet inte vad jag dansade....vet bara att jag kom av mig en gång. Minns inte ens i vilken dans....det visade sig sen när vi pratades vid efteråt att typ ALLA i gruppen kommit av sig nån gång....skönt att man inte var ensam.

En av domarna ställde sig brevid mig på dansgolvet och dansade Make it up hahahaha Han looog hela tiden, undrar varför?

James, han som höll i hela tävlingen kom och la armen om mig när jag var på väg på toa och grattade till en fantastisk bra uppvisning....det ni:)

Men mina ögon vilade mest hela kvällen på en annan av domarna, som också höll i workshopen(som jag inte minns nåt av) Jösses vilken dansare!!! FAttar inte hur han hinner med att lägga till så mycket rörelser med hela kroppen samtidigt som fötterna ska ta vissa bestämda steg. Ser ut som en helt annan dans när han dansar bland folk....

Vi var några stycken som trotsade aborre för 85:- till middag och gick till pizzerian istället.
50:- för världens största pizza!!!!
Flamsade som vanligt :S och fick ett skrattanfall utan dess like....Han som serverade oss maten(vi satt ute) frågade om vi kom från Farsta??!! Hurså, sa jag....beter vi oss som så?! Han bara viftade med handen och gick in igen.....sen skrattade vi ännu mera. Och resten av kvällen fick jag naturligtvis kallas för Farstabruden:)

Idag är det återhämtning som gäller....

Och som jag kände precis innan vi gick in på tävlingsgolvet så vet i fan om jag kommer våga ställa upp på individuell tävling i september??!!!!!!! Puh!!

Kommentarer
Postat av: I-L

Ett stort GRATTIS till silver medaljen:)
Kram

2008-05-04 @ 12:49:33
URL: http://illi.blogg.se
Postat av: Mariann

GRATTIS!!!
Ni hade säkert jätteroligt! Jag får väl höra mera senare.

2008-05-04 @ 16:49:53
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Babben

Många stora grattis kramar till medaljen!Och självklart ska du ställa upp i mer tävlingar!

KRAAAAM

2008-05-05 @ 07:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0