Tyst och lugnt

Alla sover här hemma. Det är såååå tyst. Ska titta i tidningen och ta mig lite frukost.
Snart ska jag vara på dansträningen. Även om det inte blir så mycket dansande för mig så är jag ju ändå närvarande och kan ta del av info mm.
Ibland lär jag mig saker genom att titta på dom andra också.

Tror det är stängt på stan idag...får se om det finns nån turkos hatt kvar i morron....nån gång när jag får tid att åka dit. Måste ha en!!!! Nu har nästan hela uppvisningsgruppen en utom jag.
På Ikano var dom slut....

Annars får jag väl ta och göra mig en pappershatt och måla den turkos hihihihi Det skulle nog bli snyggt:D

Näe nu har jag inte tid med det här längre.....

CU

Kommentarer
Postat av: I-L

Njuuuuut av tystheten, här är det fullt ös! Lilleman har övernattat här ;) Jimmi kommer snart och hämtar hem sin terrorist. På mitt schema i dag står det,, städning & tvättstuga. Ha det så gott och lycka till på dansträningen!
Kram

2008-05-01 @ 10:08:22
URL: http://illi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0