Uppladdning

Nu börjar det dra ihop sig.....Grammis skickade med "lyckomaskot" till gänget. Vi får se imorron hur det tas emot haha Jag bangar inte i alla fall!!

Ska stryka en tröja, packa ner byxor, skor mm som jag ska ha med i morron.
Förbereda matsäck.....

INTE glömma heat lotion!!!!!

Det är mycket som rör sig i hövet just nu....snart börjar nog fjärilarna göra sig påminda också.

Planerar en slappkväll i soffan...lite Så ska det låta....det är bra uppladdning:D

Ha en trevlig kväll hörni

Kommentarer
Postat av: Grammis

Bra att du sköter dig o tar hand om dig.
Nu också när en del av mig ska dansa, du vet inte hur vild den kan bli när du sätter igång med programmet.
Kram
"Hattmatte"

2008-05-02 @ 17:08:22
Postat av: Grammis

Haha, om det blir fel, så får du skylla på mig.
Jag har inte uppfostrat den ordentligt.
Kram
"Hattmatte"

2008-05-02 @ 17:10:27
Postat av: Gittan

Vilken jädra tur att jag fick nåt att skylla på om det blir "crazy foot"!!!

Om den blir vild när programmet sätter igång är det upp till bevis gumman!!!
Vi kommer ju snart hem igen:D Och då ska du få visa mig....

2008-05-02 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0