Vad hände?

Dagen försvann i ett rasande tempo....det tog lite tid att handla med mamma. Hon mådde inte alls bra.
Väldigt ansträngd och anfådd. Fick stanna och vila många gånger i affären.

Pappa var piggare och gladare än på länge. Rosiga kinder efter solen:)
Vi satt på balkongen och åt Top hat:)

Pojkarna har varit nere vid ån och fiskat...utan napp men dom fick lite frisk luft i alla fall.

Lite grillat och hemgjord potatissallad till middag.

Sen åkte barnen med kompisar och spelade minigolf. Jag tittade på Så ska det låta....sämsta den här säsongen tycker jag.
Sömnlös i Seattle fångade mitt intresse och där blev jag kvar.
Fick nyss ett jätteyrselanfall! Blir så rädd.....att jag ska bli sängliggandes igen som flera gånger förut.
Förhoppningsvis är jag bara trött....för det är jag!

Tänkte vila mycket i morron....undrar om nån tänker hälsa på mamma och pappa? I så fall får jag ett par timmars vila till....

NU vill kissen gå ut så jag kan gå och nanna.....vad rörigt det här blev hihihi Märks att jag verkligen är trött eller? :)

Och hörni - i morron tar jag sovmorron....bara så ni vet

Kommentarer
Postat av: Mariann

VILA!!!!!!!!
Din mamma och pappa förstår att du behöver det och de har mer glädje av en lite mer utvilad Gittan! Lata dej i solen hela dagen. Ligg i skuggan och slumra eller läs. Köp godis på Ö&B på gångavstånd och njut!!!
VI BEHÖVER DEJ!!!!!

2008-05-10 @ 11:58:54
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0