Vart ska jag ta vägen?

Nu är grillningen avklarad för den här helgen...fy fasen va kallt !!!
Blev inte ens varm av att stå vid grillen.
Fick tränga ihop oss i vår lilla stuga eftersom ingen ville sitta ute....nu är både kök och tv:n övertagna av ungdomar.
Vart ska jag ta vägen?
Min dator står i köket vid bordet(just nu är dom ute och röker som barrikerat här...det gäller att passa på)
Vi har bara en tv...där spelas det guitarr hero för fulla muggar.

JAg får helt enkelt ta en bok och gå och lägga mig!
Det är nu det är läge att tycka synd om mig alltså om ni inte fattat det än!


Kommentarer
Postat av: Mariann

Om du gick och la dej med en bok så tycker jag inte alls synd om dej. Det gillar jag att göra.

2008-05-18 @ 21:46:28
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0