Vilken kväll:)

Ja jösses...nu har jag misshandlat kroppastollen nåt så vansinnigt!
Snacka om att veta att jag lever hahahaha
Men jäklar så roligt jag har haft.
Det var sååå länge sen jag skrattade sååå mycket.

Hade absolut inte tänkt stanna dubbla danslektioner ikväll. Men det gick bara inte att åka hem.
Så roliga människor...och vilken blandning...både Mjölby, Norrköping och Finspångsbor var här och hälsade på:)
Vilken stämning.
Men jag som går typ 7 år i samma klass skulle nog inte stannat på den svåra nivån hahahaha
Och absolut inte försökt mig på Ice hahaha
Men det var just den som gjorde hela kvällen...tror jag....för alla:D
Vilka moves!!!
Himla tur att ingen satt med kamera idag kan jag säga:P

Undrar jag om jag kan sova inatt? Det kommer röra sig en hel del i knoppen, det är jag övertygad om:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0