3:e gången gillt?!

Tror ni inte min förkylning börjat om?!

Nu är det tredje varvet inom loppet av nån månad....helt sjukt är vad det är.
Måste ha immunförsvar som en myra typ

Dottern började ju om sitt i förrgår....igår kväll på dansen så började jag nysa och hosta som attan.
Men det har hänt flera gånger just där, så jag trodde i min enfald att det var allergiskt denna gången också.

Men vaknade inatt med feber så inte var det allergiskt inte.
Hoppas bara jag inte hann smitta ner en massa männsikor nu

Idag MÅSTE pappa få handlat!!
Mamma behöver tittas till för hon har varit jättedålig och sängliggandes hela veckan!
JAg behöver handla hem lite mat till oss själva.
Tempen visade 39.4...hur sjutton ska jag orka med denna dag

Nu ska jag vila lite....igen

En distanskram till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0