BLÄÄÄÄÄ!!!

Glömde tala om att jag igår var så sabla klantig att jag halkade på mitt nytorkade golv.
Slog i som en padda på ena höften.

Om jag hade ont igår så är det inget mot vad jag haft i natt och har nu!

Dessutom vaknade jag vid fyra (när jag väl lyckats somna för det andra) av att vänstra ögat värkte.
Nu är det jättesvullet runtomkring och vätskar sig....

Tror jag blivit kall om rumpan också....misstänkt magont hmmmmm
Glömmer att ta med en filt att sitta på när jag går ut till en kall bil....ajsing bajsing

Men det gjorde jag nu på morronen....så dags då!

Har varit med karln i Mjölby på röntgen. Lite sightseeing såhär på fredagsmorronen
Jag med mitt totalt sugiga lokalsinne skulle vara vägvisare hahaha
Men fasen vad jag är stolt.....visade raka vägen bara HA!
Trodde jag aldrig

Snart ringer sonen....han förvarnade redan igår kväll om att han ville ha hjälp att handla idag.

Ska vira en filt om bakdelen och lägga mig på soffan mellan varven idag....det känns som om jag borde det

Kommentarer
Postat av: Vinn presentkort

Vill du ha en verklig chans att gratis presentkort? Klicka din in här http://www.gratismode.se/?c=14423 så får du 50poäng att börja med, LYCKA TILL!

2008-11-21 @ 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0