Choklad - Kalops

Vilade en timme på förmiddan....sen har jag fart omkring.
Men mest väntat i bilen när ungarna skulle köpa olika grejer.....KALLT
Men man måste ju tänka på miljön!

Och jag orkade bara inte gå.....bara lite
Dom sålde Marabou chokladrullar i 2-pack för 10:- på ett ställe
Mjölkchoklad, mjölkchoko, mintchoko
Så nu har jag sex....
RULLAR alltså....två av varje smak....mmmmmm marabou

Det doftar så gott här just nu....från kalopsgrytan
Var länge sen och ska bli såååå gott.

Mina barn har just nu nån typ av spelkamp hemma hos den äldste....och grytan klarar sig själv på spisen....så jag ska ta min filt och lägga mig och läsa

Karl hämta hem alla barn efter jobbet så jag behöver inte gå ut mer idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0