Dansbakis

Kanske man kan kalla det....det känns att man har en kropp om man säger så hahhaa
Men vilken roooolig kväll jag hade igår

Gav en liten "välkommenhempresent" till Mariann.....en liten present till Albacken för att hon blev nr 5000 här på min netlogsida!

FICK presenter av Mariann...två änglar från England
Och en jättefin skjorta

Träffade på vänner jag inte sett på länge....och en ny netloggvän som helt plötsligt stod där livs levande
Kramkalas så klart.....

Jättemycket rolig dans...bra blandning på danslistan med möjlighet till alternativ...ETT JÄTTEJOBB AV DJ CHALLE! Du är sååå duktig....love you vännen!

Stay Close är så himla bra!!!! Man blir så glad bara av att höra dom!!

Kikki Danielsson var helt fantastisk. Hon har rösten tillbaka och sitt goda glada vanliga gamla Kikki igen.
Bjöd verkligen på sig själv.

Jenny Wild var en frisk fläkt i foaljen.

Hub Caps....ja vad ska man säga Dom äger liksom

Calaisa tycker jag om, men dom var inte mina favoriter i går.

Tyvärr var den långväga gästen Jason Ringenburg inte en favorit heller.

Men sammantaget var kvällen helt otrolig. Timmarna sprang iväg och när det var dags att gå hem kändes det enbart i fötter, ben och rygg!
Jag var hur pigg som helst och var så upprymd och glad!!!!!

Åkte hem och kastade av mig dom genomsvettiga dyngsura kläderna och sen satte jag mig och tittade på en film med karl och barn.
Klockan blev fyra när jag kom isäng

Sov till kl 11.00 idag
Ska hämta stora sonen som fyller år i morron samt mamma, sen ska det firas med varm smörgåstårta

Just nu är livet på topp(trots en värkbruten kropp)....tack vare er alla goda glada kramande dansade peppande och tröstande vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Natthakan

Ha en skön söndag!

2008-11-02 @ 12:14:07
URL: http://natthakan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0