Danskurs med fniss!

Eller skratt rentav.....jösses så tokigt det kan bli när ett gäng "tanter" kommer ihop hahaha

Vi diskuterade ett nytt fenomen....nämligen "Stranger rodeo"
Vilket går ut på att man ska smyga sig på en okänd människa bakifrån...hoppa upp på ryggen och se hur länge man kan hålla sig kvar
Fattar ni vilken jävla grej?!

Jag målade ut en historia om hur jag skulle hoppa på nån som av min tyngd föll pladask till marken och där skulle jag kravla mig fast
Det var flera som nästan kunde se det framför sig....SKRATT

Sen sjöng vi lilla snigel med stängd mun! Den ena värre än den andre hihihi

Det blev en hel del utsvävningar om både det ena och det andra (som inte lämpar sig för tryck)....
Men vi hann dansa lite också...

Så kvällens dans som jag inte lärde mig heter " Step on the good foot"...och eftersom jag inte har nån som är bra så bad jag att få låna en....Mariann var snäll och erbjöd en av sina....inte för att va elak på nåt sätt, men jag vet i fasen om den var så bra

Vi flamsade en stund till innan nästa kurs började....tom in på deras tid Sorry...sen sa Mariann
"Ska du stanna?"
Näpp, jag ska hem nu, sa jag
"Bra, då åker vi hem till dig och fikar"
Hahaha

Och det gjorde vi...mackor med makrillfilé och ballerinakex
Mera finss och lite planering inför Skövde...med stuga och mat och så....

En helt annan sak...dom stackars byggjobbarna som håller på runt om vårt hus undrar nog vart dom hamnat
På eftermiddan kom jag infarande som ett jehu på gårdsplan, tutande på sonen som skulle iväg för att träna.
Vad jag inte såg först var en av "gubbarna" som stod nedanför huset och vinkade och var jätteglad.
Trodde ju jag tutade på honom
Men jag vinkade glatt tillbaka

När jag sen greppat skopåsen för att ge mig iväg till träningen, klev jag utanför dörren högt sjungades på en countrylåt "LETS CALL IT A DAY TO DAY"
Två gubbar far runt så dom håller på att ramla nerför stalpet!!
Inte såg väl jag dom i mörkret!!

Jaja, kanske ska sjunga en trudelutt för dom ibland så dom får lite kul på jobbet

Kommentarer
Postat av: I-L

Lyckliga byggjobbare som har fått chansen att få jobba hemmakring dig:)

Gissa vad dom talar om i fikarummet,,hahaha...

2008-11-11 @ 10:16:08
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0