En stor liten sak....

Dagen idag har varit blandad....inte vilat liggandes (fast det skulle behövts) men den har gått i ganska lugnt tempo.

Handlat med stora sonen, uträttat en del mindre ärenden....och vid ett av dessa insåg jag och Kicka att Nettis var hemma med bäbisen
Så vi var ju tvungna helt enkelt att titta in en snabbis bara....stod i ytterkläderna och beundrade denna stora lilla händelse....endast 1½ dygn gammal. Snacka om att jag hade babydoft i näsan resten av dan

Bestämde att det blir soppa till middag för att värma våra frusna kroppar. Dom andra frös snart igen men jag fick upp värmen med lite dans

Sista kurstillfället för terminen....inget nytt, men det är jättebra när man har en hel lektion till att gå igenom sånt man "ska ha lärt sig"
Fast det funkade rätt bra...även om jag gick sätta mig ofta. Knölen svullnar upp och vrålvärker så fort jag anstränger mig det minsta. Värker ju även i vilande så....

Riktigt ledväder är det också....
Men jag har fått en del trevliga, roliga telefonsamtal och mejl idag som fått mig att skratta gott
Lite smärtlindring för en stund....men nu längtar jag efter en värktablett och att få krypa ner i sängen.

Imorron har jag sovmorron för barnen har studiedag
Nån som är liiiite avis? Nån? hahaha

Kommentarer
Postat av: Alinne

Gud vad jag bara gillar rubriken, en stor liten sak :)

2008-11-18 @ 23:04:27
URL: http://alinneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0