Familjepyssel

Inte PYSSEL pyssel...utan grejer som familjen vill ha gjort...sånt har jag pysslat med på förmiddan

Tex varit nere på stan och stått i kö för att boka nåt dataspel som släpps i natt!!!
Till karl och sönerna...

Kicka såg en jättesnygg jacka häromdan....igår kom hon på att hon nog ville ha den trots allt, men hinner inte köpa själv.

Så nu väntar den här hemma på henne

Jag har även fortsatt mitt utdelande av konsertaffischer samt lämnat biljetter till ett av återförsäljningsställena.

Nu kommer snart karln inramlandes för lunch vilken minut som helst.

Sen ska jag fortsätta mitt rotande i garderoben.....

Ciao så länge

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vad tycker du om Dopeboy ? (kan lyssna på min blogg)

2008-11-12 @ 13:22:47
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0