Glömde...

Jodå för en stund så glömde jag det onda
Sen gjorde det sig påmint och jag blev tvungen att sitta ner och sjunga emellanåt....
Det är alltid så roligt att få träffa Helene och det blir en mycket roligare övning när hon är med

Men sablar så svårt det var idag!
Han som skrev dom arr och stämmor vi övade på idag, kan inte varit nykter vid tillfället!
Undrar om jag verkligen hinner lära mig allt detta, bara 6 veckor kvar till konsert !!

Innan dess ska jag ju hinna med att lära mig några andra låtar till en konsert som det bara är tre veckor kvar till....och hinna lära mig danserna till tävlingen som är om tre veckor

Roligt som attan är det men det kräver lite mer hjärnkapacitet än vad jag tror jag har just nu. så den som lever får se....

Ska ju hinna med mera roligt innan allt detta också!!

I veckan händer en massa skoj
Danskurser, öppen dans på Bjärby, Ljusparty hos Mariann, fira dotterns födelsedag....och mera körövning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0