Haha för datanördar

Jag är så tacksam för att jag inte är ett sånt där spelfreak!!
Som är beroende av uppgraderingar och allt vad är inom spelvärlden.

Igår var ju och bokade spel till gubben och sönerna....men dom skulle fasiken få hämta dom själva!
För affären öppnade kl 24.00 och då tänkte jag ligga nerkrupen i sängen...

Så dom drog iväg en kvart innan glada i hågen.

När jag väckte dom i morse för att vi skulle sjunga för dottern som blir 16 idag, så vägrade sönerna vakna.
Karl vaknade och sjöng en stump,sen sa han godnatt igen

I över tre timmar hade dom fått köa!
Mitt i natten!
För att snabbt få tag på ett spel!
Hahahahaha

Tacka vet jag plump

Kommentarer
Postat av: Anonym

Instämmer.Vad är det för fel på en hederlig kortlek...dessutom kostar den inte så mycket heller :)

2008-11-13 @ 08:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0