Håll i hatten!

Jösses så det blåser idag! Tur man har lite att hålla emot med när man går ut
Regnet har slagit på rutan så jag trodde den skulle gå sönder ett tag.
Brrr vad ruggigt det är....

Har börjat min utlämning av affischer+biljetter till vår julkonsert. Så nu är det på G!!!
Imorron får jag ta kyrkan vi ska ha konserten i, för den var stängd idag när jag var där!
En kyrka som är stängd varje måndag?!
Men det är klart, den ligger ju mitt i smeten bland alla stans krogar så den kanske följer deras öppettider hihi

Stan börjar så smått bli affischerad av Linköping Gospel

Och övningarna blir mer intensiva.

Så nu känns det att vi är ett steg närmare.

Jag önskar att tävlingsdanserna kändes ett steg närmare
Som jag känner just nu så hoppar jag nog tävlingen.
Har ingen plats att öva på, skulle behöva lite coaching....KAN INTE DANSERNA ÄN
Ja det är flera faktorer som spelar in , framför allt måste man ju känna den där tävlingsinstinkten....och min är nog i läge med Jupiter eller nåt just nu...far away

Men jag ska absolut åka till Skövde...och heja på alla
Och dansa lite, umgås med goa människor osv
Ett litet äventyr

Nu ska jag fortsätta min affischrunda, hämta dottern vid bussen, inhandla lite tjafs att stoppa i foderluckan
Och sen fram med danspjucken igen.
Undrar vilken dans det blir i kväll som jag inte kommer lära mig hahahaha
Men lite motion får jag i alla fall Och jag slipper hålla i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0