Har polisen gått charmkurs?

Har klarat av handling med mamma...samtidigt som vi hade typ släktträff hahaha
Både brorsan och ena systerdottern stötte vi på

Blev stoppad i en poliskontroll. No big problem....trodde jag!
Körkort - OK....
Det här namnet känner jag igen, sa polisen. Jaha, sa jag dumt. Hade ingen aning om vem han var.

Blåskontroll - OK.....bilbesiktning - NOT OK!!!!!

Hade plötsligt inga bromsljus!!!!!
En skruv i ena däcket! What!!! Det borde jag väl märkt om det var punka?!
Kan ge mig fan på att jag körde på den när jag stannade i kontrollen!!!

Sen skrev han upp grejer i en bok....trampade iväg till datorn ....Jag tänkte att nu skriver han ut en böteslapp...såg dollartecknen för ögonen.
Där slöt en annan polis upp, dom tittade bort mot bilen, på mig och så diskuterade dom

Då kom en tredje polis fram och hälsade.....

"Hej hej, hur mår mannen?"



Det visade sig att Peter låg på samma sal , på sjukhuset, som denna polismans svärmor hihihihi
Hur han kände igen mig har jag ingen aning om!!

Hon hade pratat så gott om oss, att jag hjälpt henne när jag var där. Att vi lyssnade och pratade och fick henne att skratta.

Plötsligt står alla tre poliser vid min bil och pratar.

Det bidde inga böter!!!!!!!!!!!!!! Som jag trott.....

"Fixa detta, åk iväg nu och kör försiktigt....hälsa mannen"

Tack snälla farbror Polisen sa jag, varpå min dotter börjar asgarva

Och tänk, jag är inte ens nån fotmodell?! Hahahaha

Grejen är bara den att idag....IDAG såg jag att det verkligen är punka!
Lovar att jag körde på nåt skit i kontrollen!!

Så nu ska jag iväg till verkstan och få hjälp med det. Bromsljusen är fixade.

Sen ska jag dansa...en favorit Det ska bli sååå kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0