Idol läge

Dvs soffläge framför IDOL....en fråga bara...kan inte alla tonårsflicksföräldrar gå ihop sig och ta ifrån ungarna telefonerna på fredagskvällen?!
Det är ju bara tragiskt att lillkillen ska uppehålla en plats för nån som är mera värd den!
Så ,nu har jag sagt det. Kommer jag få en massa skäll säkert...men det tar jag i så fall.
För jag tycker inte att Johan ska vara med i tävlingen längre!!

Dom jag skulle vilja se i final av dom som är kvar är ALICE och KEVIN


Ringde mamma idag, hon mådde lite bättre och tyckte jag kunde stanna hemma. Så vi pratade en lång stund i telefonen bara.
Men det andra jag skrev om på förmiddagen har jag klarat av.
Försökte förtvivlat få nån av mina syskon att åka till pappa, men nope!

Och lite matlagning....pillat i mig lite kyckling...svettas och fryser om vartannat
Ögonen vill bara åka igen så jag måste nog snart ge efter....blir lite trist om jag hamnar på akuten för att jag ramlat i trappan och förklaringen till läkarna blir att jag trampat på ögonlocken då jag trodde det var tofflorna

Nu mina vänner har jag en urinblåsa i form av kamelpuckel efter all honungsvatten ....så ....so long...till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det var inte kul att höra att du har blivit sjuk igen. Krya på dig och ta hand om dig så är du på topp igen alla stjärnor har sina solfläckar.

Kram Kristina

2008-11-15 @ 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0