Inställt pga....

Dagen idag blev inställd....pga ....MIG
Eller ...dagen gick ju iofs

Men den hemliga utflykt Mariann planerat gick i stöpet

Fast det blev en vääääldigt bra dag i alla fall

Alltså...Mariann knackar på dörren, kommer in med famnen full med fikabröd. Så sätter vi oss vid kökbordet och pratar och pratar.....och så vips har det gått två timmar

Sen berättar hon lugnt att hon insåg redan förra veckan att hennes plan inte skulle fungera.
Så hon bytte till plan B, vilket hon i helgen insåg att den också skulle skita sig när jag blev sämre.

Men hon tänkte inte tala om vad det var inte ....åååå nej!
För vi SKA göra både plan A och B när jag mår bättre, och då vore det ju ingen överraskning.
Så jag får va nyfiken ÄNNU längre nu!!!!

Vid fikabordet fick jag en present

(nu vill inte netlog att jag ska lägga in bilden här , men den finns bland mina bilder...den lilla ängeln!)

Sen skulle jag klä på mig sa Mariann....vi åkte ner på stan och gick till Stadsmissionens lunchrestaurang. Sååå mysigt det är där. En fd kyrka

Jag blev så otroligt mätt på min rotsakspytt men en massa frön på, jättegott!

Sen åkte vi til Gamla Linköping och strosade omkring en stund innan jag fördes in i ett litet hur där det var en teaterscen i miniformat.
Mariann frågade om jag ville göra nåt helt knäppt, och knäppa är vi båda två.
Så vi hamnade på en dockteater för barn!!!
Det var endast Mariann och jag i publiken! HAHAHAHA

Men dom fick allt spela upp....och vi skrattade och sjöng med i barnvisorna.
Vi hade så mycket vatten och såpbubblor under skorna, så när vi klev ut på snötrottoaren efteråt höll det på att bli RIKTIGA stjärnor på is

Mätt nöjd och glad blev jag så hemskjutsad för lite vila i soffan med min filt

TACK snälla vännen för en fanstastisk vilodag i ditt underbara sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0