Kanonkväll

Nu är danskvällen på Bjärby slut för denna gång....för detta år
Inte så mycket folk som det brukar, men då blir det ju inte lika trångt på dansgolvet iofs.
Mycket trevliga människor ...som alltid....roligt att träffa dom från Norrköping, Söderköping mm

Sen att en tanke flög iväg nån gång ibland och undrade hur det gick på körövningen

Satt och vilade en del danser fast jag kunde dom....i gengäld så försökte jag mig på danser jag inte kunde hihi
Några favvodanser som man bara inte kan vara utan...trots att knölen på benet svullnade upp och sprängvärkte.

Idag bidde det ingen fika på Bjärby....var mätt i magen på lasagne och tårta
Men tror ni inte jag var hungrig när jag åkte hem?!

Var som vanligt bland dom sista kvar och hittade en mobil nån glömt...Kicka ringde upp hemnumret...
En tacksam tjej i andra änden....så vi åkte på lite sightseeing i Linghem på hemvägen för att leverera den.

Har fyllt i tre dansjobb i almenackan...men tror ni inte två av dom krockar med körövning!
Varför ska man ständigt behöva välja mellan två roliga saker?
Fyllt i pysseldag också Det ska bli kul!
Jag brukar ju inte få så mycket gjort....men jag brukar alltid ha kramp i skrattmusklerna när jag går hem

Väntar otåligt på att få rapport från körövningen....måste nog ge mig till tåls tills i morron verkar det som...hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0