Kroppsdelar till utlåning?

Igår behövde jag låna fötter...åtminstone en fot till "Step on the good foot"
Idag ville inte benen lyfta sig igen....och hjärnan var liiiite väl trött så jag skulle behövt ha lite av varje för att klara av " Bella Bella"

Tänk att det ska va så svårt hörrni?!

Men bara för att få känna mig lite duktig....så värmde jag upp med en "Lindy Shuffle"
Challe undrade vad jag höll på med i hörnet....och skrattade gott när han fick koll på vad som hände
Men vadå? Den är ju lite rar trots allt....den allra första linedance jag lärde mig!!!
Och hur ofta dansar man den?

Vi gick igenom Gordita Linda och Be Strong också, och jo....det satte sig nog lite mera ändå.
Även om jag har svårt att få till flyt i dansen.
Men får ju kämpa så mycket med hjärnkontoret och få benen att röra sig så jag blir sååå trött.

Att sen lära in en helt ny blir lite väl mycket för den här trashanken

Försökte även öva lite på tävlingsdanserna idag....men.....tjaaaa....njaaaa
Vet i fasen....kan dom inte Långt ifrån som man ska kunna dom i alla fall om man säger så

Mycket dans bidde det ikväll....men det är det ända som snurrar i mitt huvud just nu hihihi vad jag fick till det....SNURRAR hihihihi

Imorron ska jag på ljusparty hos Mariann....ska se om jag kanske kan hitta något magiskt så att det går upp ett ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0