Lite ljusare idag...

Idag skiner solen
Än så länge är bäst att tillägga, det kan svänga fort
Men dagarna går lite fortare och allt blir lite lättare när det inte är så grått, mulet, mörkt och regnigt

Snuvan är typ borta, febern är helt borta och halsen är bra igen
Gick fortare över detta varv. Tack för det!!

Håller på att förbereda middagen nu. Ska bli dillkött idag. Det är hur länge sen som helst vi åt det!

Jag ska följa mamma till VC kl 14.00
15.00 ska grabben ha LSS möte(med följeslagare)
Dottern ska hem från skolan
Sonen ska hem från träningen

Och så är det dansträning

Alltså måste jag laga mat nu om vi ska få nån middag ikväll

Det är mycket den här veckan igen....på torsdag ska mamma till läkare igen
Och så ska det handlas och ja, ni vet....
Det rullar på.....

Nu ska jag ta och ringa en vän som mejlade och ville jag skulle ringa....det kommer bli ett lååångt samtal
Det brukar bli det när man inte hörs så ofta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0