Lite sen idag...

sekunder sedan

Har varit på väg att skriva lite här flera gånger idag...men sen ångrade jag mig hahaha


Var hos Gramisse och för fika med henne och Nilutt....lite allmänt trevligt sådär...som vi brukar ha

Hämta söner och sen lunch ihop med dom, dottern och karln

For omkring så att ungarna kunde utföra div ärenden som träningsklädsinköp, skoinköp, byte av byxor mm
Fick totalbryt i skoaffären....dom provade allt möjligt och omöjligt....stora sonen skulle klättra på rullbar trappstege för att kolla storlekar högt på hyllorna....började sjunga Titaniclåten och posade som hon gjorde i fören på båten.

Kicka som har stl 41 och breda fötter klämde sig i några stövletter med klack och struttade omkring med hjälp av brorsan. Båda skrattade så dom kiknade .....hon går annars bara i gympadojor så det blev inte så graciös gång om man säger så hahaha

Sen har jag fått upp värmen här hemma....med hjälp av ärtsoppa igår och bruna bönor idag HAHAHAHA
Funderade på kålpudding i morron men då protesterades det högljutt kan jag säga.

Inte mycket mer som hänt...kollat Persbrant...läst lite....
Nu är jag som vanligt vid den här tiden supertrött....

Kicka kom just och ville att vi skulle pyssla Skulle inte tro det! Det ända jag ska pyssla med nu är att försöka få den här store, otymplige kroppen i säng.

Sen ska jag ligga där och drömma om att jag har fina tävlingskläder till Skövde!
Har inte en aning om vad jag ska ha på mig, förutom den fina skjortan jag fick av Mariann
Vill ju ha glitter och glamour....
Sen kommer jag säkert rabbla lite danssteg, sångtexter....och fundera på lite mera sångtexter till ett ännu så länge hemligt projekt...som ev kommer äga rum....kanske...eller troligen inte....rörigt?!
Då skulle ni se inuti min hjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0