Lördag kväll...

Ja nu är handledarutbildningen avklarad.
Kom fram till några ...några ...några

Har jag körkort?!

Hur ska jag kunna lära sonen nåt?!

Bäst att undvika vissa gator i stan!

Bäst att undvika vissa rondeller, som inte är rondeller i stan!

Kan man skriva in sig på bilskolan på nytt fast man har körkort?!

Ska jag köra i trafiken?!



Ryggen värker ännu mera efter timmarna på en hårt pinnstol typ
Stress iväg för att hämta son, handla, laga mat, skjutsa dottern till disco, skjutsa sonen på fest
In i duschen och nu ska jag gliiiida in i soffan och kolla lite skridskodans


Innan det blir dags för alla att komma hem igen....gubben är strängt upptagen med dataspel och får absolut inte störas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0