Mammas bak luktar gott!

Full rulle!!!

Dottern har beställt tårta tills hon kommer hem....sockerkaks/marängbotten med jordgubbar mellan
Den är klar nu och det doftar mmmmm

Samtidigt som dofterna blandar sig med ......LASAGNE!
Som hon också beställt, hon är som katten Gustav hahaha

Den fick åka in i ugnen efter tårtbotten.....så jag hinner allt
Här gäller det att planera minsann.....

Och JA, jag läser tidningen, pratar i telefon, svarar på mejl mm samtidigt som jag gör detta....allt för att spara tid

Ska hämta henne i skolan om en timme....sen raka vägen till frissan
Efter det hem och trycka in i foderluckan och sen BJÄRBY= danskväll

Att jag istället missar körövning är ju ett gissel förstås.....ibland önskar jag verkligen att jag kunde klona mig!!

Nu har jag inte tid mer er längre.....puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Challe

Du har inte hunnit rulla stock idag heller? :O

2008-11-13 @ 15:54:01
URL: http://www.lostinline.se
Postat av: I-L

Hahahaha jag gillar din rubrik,,, Mammas bak luktar gott :)

2008-11-13 @ 19:18:45
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0