När man tänker efter....

Man ska ju tänka efter sägs det....men ibland ställer det bara till det för en!
Nu när det är dags att summera dagen vid kvällens slut kunde jag inte låta bli att kolla igenom prioriteringslistan.....hmmmm

Har hunnit med samtal med mamma, hälsat på pappa.
Varit på soptippen samt torkat golv(dock inte samtidigt)
Träffat vänner samt svarat på mejl och bloggkommentarer(måste väl räknas som vänkontakt
Tittat på Tv(dock inte i tre timmar)
Gått en liten promenad

Inte hunnit med sex, eftersom karln har jobbat och vi möttes i dörren....(inte ens tillräckligt länge för en snabbis)

Men jag har ätit både apelsin och äpple...fått i mig youghurt, nötter och vatten i mängder

Kissat mängder

JAg borstade tänderna när jag duschade....
Pratade i telefon när jag var på toa.
Läste tidningen när jag lagade mat

Pratade stämsång samt soloövning samtidigt som jag själv övade stämsång(fråga inte hur det gick)

Jo jag tycker nog att jag fått ihop det rätt bra....och detta var ju en lugn dag i mitt liv!!

Eftersom jag inte jobbar(är sjukpensionär) så har jag ju dessutom "sparat" 8 timmar idag.
Undrar var i hela helvetet dom tog vägen


Kommentarer
Postat av: Challe

Oho. Så "gamla tanter" har sex ;P

2008-11-09 @ 18:06:44
URL: http://www.lostinline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0