Nice

sedan

Inte sant vilken skön dag detta varit....

Efter VC har jag inte gjort ett skit typ...
Suttit vid datorn...övat lite stämsång....tagit några linedanceturer på köksgolvet....
Legat i soffan och läst....

Slömat till middag....färdiggrillad kyckling och strips


Ska bara skjutsa hem sonen, sen tillbaka till soffan för att dumglo på IDOL


Imorron ska jag till bilskolan med sonen...handledarutbildning
Sen blir det lite skjutsa mitt i natten, så ev tar jag mig en liten power nap

Så himla nice att bara flyta omkring....och nu väntar lite roliga grejer framöver....både lite nu och då
Här gäller det att hålla ångan uppe så man inte missar nåt


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Hej, jag vet att jag har sagt det. Men nu är det såhär att allt har skitit sig hela helgen så jag är inte på humör för någonting typ.. Hon kmr klara sig bra där

2008-11-07 @ 19:03:42
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0