Ny baby på väg....

Följt brorsdotterns blogg med spänning sen tidigt i morse när värkarna satte igång....
Strax efter 19 gick vattnet och nu befinner hon sig på förlossningen!

Spännande!! En ny liten människa är på väg ut i stora vida världen...

Minns som igår hur jag stod där i min röda klänning i domkyrkan när hon döptes, Nettis.
Och alla gånger jag var barnvakt....minns hur hon ville kramas när jag jobbade extra i blomster affären och hon ville in för att lukta på blommorna....hon gjorde liksom en pussmun när hon skulle lukta....så himla söt.

Hur hon ville att jag skulle sjunga för henne när hon gungade i lekparken:)

Sen gick åren och hon hälsade på ofta, kom på kvällarna för att titta på tv och äta ostbågar....var barnvakt till mina barn

Hur jag och syrran fick äran att sjunga på hennes sons dop i Domkyrkan.


JAg tänker så på dig just nu ska du veta gumman. LYCKA TILL!!!
Kvällens kram går till dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0