Överraskad!!

Jaha nu har man blivit av med lite lockar då....och några decimeter på längden
Men det var behövligt så slitet som det var.
Skönt med hårtvätt och skallmassage lääääänge. Höll på att somna, vilken lyx

Sen blev det lite stress för att hinna till kören ...hade ju lovat att möta upp den nya pojken lite tidigare
Han var lite nervös men klarade jobbet galant

Vi lyckades tom sätta några fler toner idag tror jag hihi
Det blev ett bra samarbete också när Helene dök upp och gick runt och coachade i stämmorna.

Ingen av er som bor relativt i närheten som är intresserad av att gå på julkonsert?!
Säg till i så fall, jag säljer biljetter på löpande band

Så till kvällens överraskning då....

Så fort jag öppnar ytterdörren så känner jag något välbekant som doftar .....sniff, sniff
Hmmm nybakt
Lillsnuttan hade ställt till med bullbak medans jag var på kören!!!!!
På en hel liter tom....så det fanns både vaniljbullar, kanel och kardemumma.
Och dom var fortfarande ljumna!!!! Och käre helige Guds moder så gott det ska bli.

Men först ska jag äta varma smörgåsar som hon gjort till mig
En med skinka, ananas och ost och en med skinka, tomat, purjo och paprika. Mums!

Sen ska jag smaka en bulle av varje sort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0