Sicket bestyr...

Nu har sonen kommit iväg till Jönköing och vi är hemkomna välbehållna.
Ok, lite extra sliten i kroppen efter timmar i bil men ändå.....

Är ju kattvakt på distans också ....så jag har varit och släppt in den gosingen och hållt honom sällskap när han åt middag

Skjutsat dottern till ett samtal om praktikplats, sonen till sin träning och hem igen....
Hann handla däremellan och fixa lite soppa.
Det blev varken smörgås eller pannakaka till för det hann jag inte, så nu är jag hungrig igen

Hade ju bråttom iväg till körövningen!
Var nog lite dåligt närvarande tror jag men jag gjorde mitt bästa. Och nog hade lite landat i hjärnkontoret sen sist för det funkade bättre trots allt. Daniel är verkligen bra som körledare, petar och petar tills en ända ton sitter som den ska om det trilskas i nån stämma.

Igår hade jag det så körigt att jag missade mitt fikamöte med Gramisse och Nillutt
Blev verkligen ledsen för det är så himla skönt att hinna avverka både körgrejer och privata på en gång.
Trevligt har vi på våra möten också och igår skulle jag fått hembakade lussekatter!!

Dom har bakat och lagat mat i veckor inför ett uppdrag dom ska ha i helgen.
Jag önskar dom all lycka till!!!! Håller tummarna för er

Men lilla Nilla....lilla snuttan.....vad tror ni hon gav mig ikväll.
TRE påsar med muffins!!!
Två med choklad och en med jordgubbar.

Tack snälla vännen för det
Och jag tror inte att nån av för ens en sekund tror på att jag ska lägga dom i min frys utan att smaka först hahaha
NUUUUU ska jag göra det


Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner!

Hejhej! Sugen på en ny bloggdesign? Kolla isåfall in min designsida! :) Ha det bra!

2008-11-27 @ 22:42:25
URL: http://bloggdesigner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0