Sittande träning

Idag gick jag inte upp förrän kl 10.00
Tvättade av mig....försökte plocka ur diskmaskinen utan att tappa allt porslin i golvet....gick rätt ok
Inget som gick sönder i alla fall haha

Dottern var rastlös och ville en sväng till IKANO.....blev en haltande snabbis kan jag säga.
Svetten rann och jag skakade innan vi kom ut igen.
Hem för att äta lite "frukost" ...klockan var nämligen 13.30 och vi hade inte ätit än

Sen fick jag pilla i mig lite mera piller och lägga mig på soffan
Klockan närmade sig tre och då skulle jag va på NBV för en tävlingsföreläsning.
Det tog emot ordentligt men jag pallrade mig iväg....kom en kvart försent Sorry.
Var kul att titta på filmer från tävlingar

Sen skulle mina tävlande kompisar få lite coaching inför Skövde.
Jag satt på en stol och glodde
Lite svårt att ta in tips när man inte rör sig....

Och som det ser ut just nu så kan jag inte tävla.
Och ekonomin ser ut som så....antingen kan jag lösa ut mina anitinflammatoriska mediciner eller åka med till Skövde.....och även om jag inte kan tävla så vill jag åka iväg på lite upptäcksfärd
Så det blir till att bita ihop!
Livet är fullt av val man måste göra hela tiden, eller hur?

Om man väljer fel så visar det sig inte förrän efteråt, och då är det ju så dags

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Jo du nog måste man välja alltid!! Inte alltid det man VILL kanske...men men..



Sitter och skrattar åt din mamma "MARSVIN" kan tänka mig hur du skrattade, hör det enda hit!!

Snälla gumman skulle vi inte kunna träffas ngn dag och ta en fika?? Antingen att du kommer hit, eller på stan!

Puss på dig!

2008-11-23 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0