Tassa på tårna

Har frusit hela jäkla natten [cold]
Gick till slut upp och tog på mig nattlinne och strumpor. Tog en pläd också...men frös ändå.

Vet inte hur många gånger jag vaknat....eller hur länge jag legat vaken i perioder...
Men när klockan var 9.45 gick jag upp.
Då hade karln och sonen nyss gått och lagt sig [doh] Spelat sitt dataspel heeeela natten.
Så idag blir det till att tassa på tårna och viska i vrårna här....

Jag ska bädda i soffan med kudde och täcke, titta på Stjärnor på is som jag missade igår. Sen ska jag börja på en ny bok:)

Konstigt, jag kände mig piggare i går kväll trots min utflykt och feber.
Förkylningen lugnade ner sig också, fick bara några nysattacker.
Men idag är ena ögat igenmurat. Och halsen känns som den var full av taggtråd.

Så idag blir det inget sjunga av....troligen inget dansa heller....fast det borde jag ju verkligen göra [blush_shy]


Kommentarer
Postat av: I-L

Du ska vara rädd om dig vännen! Ligg du i soffan med din nya bok och njut av söndagen. De dina kan ta hand om dig när dom vaknar, det är din tur att bli lite bortskämd nu...

Kryapådigkramar från mig till dig!

2008-11-16 @ 14:00:44
URL: http://illi.blogg.s
Postat av: Anonym

Du ska vara rädd om dig vännen! Ligg du i soffan med din nya bok och njut av söndagen. De dina kan ta hand om dig när dom vaknar, det är din tur att bli lite bortskämd nu...

Kryapådigkramar från mig till dig!

2008-11-16 @ 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0