Tralalalalalej

Vi var allt några stycken som offrat lördagskvällen för att öva körsång
Tror vi lyckades få till nån ton mer idag än förra gången, så det tar sig!

Styrelsemöte innan...det gick hur smidigt som helst.
Skönt när man känner varann så väl och tycker likadant i dom flesta frågor. Det underlättar en hel del.

Hungrig och trött efter övningen.
Fyra medlidande själar höll mig sällskap tills jag fick gå hem igen
Vi hamnade på Mc Donalds i över tre timmar
Ja där kan man ju också tillbringa en lördagskväll hahaha
Fattiga sjukpensionärer får göra det bästa av situationen. Vi tog åtminstone räfflad potatis istället för pommes för att festa till det lite

Sen var det dags att hämta ut bilen från parkeringshuset innan det stängde...och då stängde snart Donken också iofs....vandrade genom stan i blåsten
Fick mig ännu mera att längta hem till panodil, pyjamas och soffhörnet.
Ska läsa en liten stund och sen krypa ner för min skönhetssömn.

Min hjärna är så tom just nu så jag vet inte ens vad som händer i morron....

Vet bara att jag missade Stay close Och en tur till Busfabriken med barnbarnet
Hade varken tid eller ork för det idag tyvärr....hoppas det kommer flera erbjudanden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0