Utkastad hemifrån

Febern har gått ner idag. Men är fortfarnde i överkant om man säger så.
Har vaknat massor av gånger inatt av blåsten...trodde fönstret skulle komma farandes på mig i sängen.
Hu vad jag tycker det är otäckt med stormande....

Nu har jag varit i duschen...ska ta mig en macka snart.
Sen är det handlandet

Och sen ska ju Kicka ha främmande och så få familjemedlemmar som möjligt får vara hemma.
Eftersom pappa är mest "handikappad" (enligt dottern) så får han dispens att va hemma...så jag måste ge mig iväg på styrelsemöte....körövning(fast det blir inte mycket sång kan jag säga)...sen får jag väl driva omkring ett tag ....måste vara hemifrån från kl 15.00 till 23.00 minst!!

Men det här är allra första gången så det är ok....bara lite trist när man inte mår bra och inte har så mycket ork.
Få se hur social jag är idag hahahaha

Hoppas ni allihop får en fantastisk lördag, vad ni än ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0