Vad händer härnäst?

Det ena verkar ge det andra.
Under dan har jag förstått att jag troligen är på väg in i ett skov av min sjukdom

Dvs något jag inte på något vis kan påverka!!

Fått feber, den ena leden efter den andra har svullnat upp och värker....inflammationen har legat och lurat ett tag och nu brutit ut ordentligt

Sitter just nu och gråter här....värken är fruktansvärd
Jag vet att det finns många som har det mycket värre.....men jag kan inte hjälpa att jag är ledsen för min egen skull.
Tårar bara kommer ju liksom....

Kommentarer
Postat av: I-L

Du har all rätt att tycka synd om dig själv, sådäså! Nu ser du till att vila och bara vara tills du är frisk igen. Gubben & barnen får ta hand om alla måsten ett par dagar nu. Hälsa gubben att jag kommer och terrar honom om han inte sköter om dig nu!!

Krya på dig vännen & du vet vart du får tag på mig om du vill ha hjälp med något, glöm inte det!!!

Kram

2008-11-22 @ 08:03:26
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Gumman man ska ALDRIG tänka att det finns andra som har värre....DU HAR ONT och det är DU som känner din värk ingen annan!!



Skickar massor av kramar!

2008-11-22 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0