Värkbruten

Om jag hade dansbaksmälla i går så vet jag inte vad det är idag....totalt värkbruten!
Och ändå tog jag det jättelugnt igår...men det kommer ju en "kyss" lite baketter, det vet jag ju
Det var det värt i alla fall....fast det kommer nog gå vääääldigt lugnt tillväga på kvällens kurs hahaha

Sonen slutar väldigt tidigt idag....på sin födelsedag. GRATTIS
Sen kommer han hit på lite lunch och fika innan han vill hem till sitt....när jag åker till dansen

Som ni hör blir det en LUGN dag även idag...det behövs kan jag säga.
Det känns att man inte är purung och frisk i kropp och knopp efter en sån utsvävning

Kommentarer
Postat av: I-L

Vad säger du! Purung och frisk i knopp & kropp, hahaha... Självklar är du det,,grejen är att arrangörerna som ordnar roligheter inte fattar att det finns light varianter för oss som har kommit upp i den mogna åldern...



Grattis till sonen från oss här hemeve!

Kramar till er alla...

2008-11-03 @ 14:57:49
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0