Äntligen kväll

55 minuter...tänk nästan en hel timme fick jag ligga på soffan och dra mig förut

Sen var jag iväg till stora sonen en sväng....lagade middag....skjutsade Kicka till en kompis och på hemvägen kom jag på att dansskorna låg kvar i bilen sen igår....
Skam den som ger sig tänkte jag och svängde in till lokalen.

Men jag fick ge upp i förtid även idag. Jäklar vad det snurrar!
Det var konstiga toestrutvändningar ...flera efter varann som gjorde att min vanliga yrsel fick sällskap om man säger så.
Sen var det lögn i helsike att komma ihåg resten av de ca 50 stegen/vägg
Det är 25 för många för mig!!!!!

Åkte hem och tittade på House, som inte heller var lika bra som det brukar....eller ÄR det mig det är fel på?

Hämtat hem dottern igen...och nu väntar jag på att få avsluta denna dag.
Ska bli skönt att få krypa ner och gömma sig i mörkret.

Imorron är en annan dag....får besök redan i ottan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0