Är det inte det ena så är det det andra...

Vaknade återigen med min yrsel!
Förkylningen är dock liiiite bättre...så då måste ju nåt annat ta vid!

Dumt att ha en dag där allt i kroppen är toppen!

Men jag har vikt tvätthögen i alla fall...fast det tog lite tid. Blir så illamående av yrseln. Och sen när man tittar ner, grejar med armarna osv så blir det ju värre.

Ska försöka äta en smörgås snart. Åka till mamma en sväng.
Laga lasagne...då kan jag vila under tiden den står i ugnen

Sen ska jag skjutsa Kicka till klassfest. Och själv åker jag på "light" körövning....en ledarlös sådan

Men i morron ska det bli såååå roligt. Då kommer Helene och sjunger med oss...ojojojoj

Idag skiner solen...igen....ahhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0