Borttappat!

Det var länge sen jag tappade bort en dag!!!

Vet inte riktigt vad som hände igår.....och snart har idag också gått förbi

Ok, jag var febrig men jag var vid liv liksom
Ett läkarbesök med dottern, men det var alles .....sov mycket.....ringde runt och kucklade med såpoperan "KÖREN"...åkte på föräldramöte.....
GLÖMDE BORT ER HÄR

Idag typ likadant.....sovit i omgångar....skjutsat och hämtat lite barn
Nu blir det färdig pytt till middag och så iväg på möte igen.

Inte mycket som händer här, och inte orkar jag engagera mig i någon debatt eller så att skriva om här heller....så ni som vill/orkar/kan får helt enkelt vänta tills jag kommer igen

Fy fasen så tråkig jag känner mig hahahahha

Jo förresten.....det hände ju nåt underbart igår!!!!
Hur ofta får man rolig post i brevlådan numera? Jag menar personliga brev och vykort?
Inte händer det för ofta här kan jag säga...men igår hade jag fått ett jättgulligt kort från Linelizzy
Blev sååå glad, det pryder nu min kyl

Börjar bli riktigt bortskämd med presenter och post....även fina kort via mail
Får nog se upp så jag inte börjar vänja mig.....

Kommentarer
Postat av: Mariann

Hej igen! Tråkigt att du inte är kry. Men skönt att läsa lite igen, hann bli lite orolig. Trots mail-kort, tack för det! Sköt om dig!

2008-10-02 @ 20:23:57
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0