Brrrrr!!!!

Vaknar till 14 fucking grader i huset!!!
Värmepumpen har lagt av!
Är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod...

Konstigt att man är helt kass i lederna

Skulle in i duschen, men det får bli en raggartvätt innan jag ger mig iväg till pappa.....aldrig att jag går in och blöter ner mig där för att sen få rimfrost i kroppsbehåringen när man kliver ur!

Det får bli en senare dagsakivitet...får väl dansa mig varm först....

Nu ska jag iväg till papsen....ska träffa systra mi där....länge sen!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fy vale så kallt då hjälper det inte ens med dubbla långkalsonger och raggisar på fötterna när det är 14 grader inne. Det är tur att du kan dansa dig igenom huset så att du kan hålla värmen.

Varma kramar sänds

2008-11-01 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0