Bryskt uppvaknande

Skitnatt!!!
Låg bla och grämde mig för att jag missada Bjärby...sen låg jag och nynnade på sången Helene sjöng....värk...illamående....ja sen somnade jag till fram på småtimmarna.
För att vakna av telefonen. Stora sonen hysterisk. VAR ÄR DU?!?!

DU SKULLE JU HÄMTAT MIG NU; JAG SKA JU TILL RÖNTGEN!

Shit i helvete!
På med telefon, på med lite paltor....ut i bilen och järnet till sonen. Upp till sjukan och parkerade utanför ingången
Var inne på röntgen 1 minut efter utsatt tid!!!!!!!!!!!!

Sen har det tagit halva dan och hämta andan och vakna till hahaha



Hade tänkt fixa lite utomhus idag, men kroppen ville annorlunda.

Ikväll har jag legat på soffan och tittat på IDOL. Jag bara älskar sån här "såpa"
Vissa är såååå duktiga. Roligt att se olika teman, för det kan göra att man byter favorit från vecka till vecka
Måste säga att jag har flera kandidater till vinsten just nu.
Men både sist och nu ikväll så är jag svag för lilla Alice. Love her.
Liten, spröd, fantastisk sångröst och utstrålning. Söt som en docka....

Det tycker jag däremot inte att juryn är...ser väldigt plastiga ut...åtminstone två av dom. En verkar åtminstone mänsklig
Läskigt med domare...brrrrr
Känns nästan som att stå inför bödlen...skönt att slippa bli bedömd på det sättet när det gäller danstävlingar.
Då skulle jag ha svimmat av på kuppen....men det kanske skulle gett extrapoäng

Nu ska jag ge mig ut i kylan och hämta hem dottern från en kompis...sen ska jag göra ett nytt försök att sova...zzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0