Dag fylld av guldkorn

Massor av små vardags guldkorn att fylla på med i gömmorna har det blivit idag

Pratat med "emsliten" i telefon....premiär Blir glad bara av att höra hennes röst!

Kerstin har hittat till netlog ...blev jätteglad över det!

Challe klarade uppkörningen!! GRATTIS vännen!!!!!

Hann inte med att vika/stryka tvätthögen pga en pratkvarn vid namn Ami uppehöll mig i timmar i telefon hahahaha

Sen...sen....åkte Kicka, jag och Ami till en körkompis nyöppnade butik. Vi var VIP inbjudna på mingel...jag säger bara ojojojoj
En liten, liten jättemysig källarlokal som inretts till presentbod. Såååå mycket fina saker!!!! Herrejävlar!
Kunde inte låta bli att göra lite inköp...trots skral kassa

Tänkte lägga in lite bilder här men netlog vill inte att jag ska göra det just nu...så det kommer sen nån gång.

Nåväl...lite cider, snittar och kaka....mums....Ami och jag gick förbi varv efter varv där briesnittarna blev färre och färre

Ami kom på att hon inte sett Kickas loppis och följde med hem. Där spenderade hon ännu mera hahaha

Mira, Mariann och jag skulle ha träffats hos Mariann i kväll för att försöka slå våra kloka huvuden ihop och trampa in Skövdedanserna.
Men Mira ringde återbud ...Mariann sa att direkt efter frissan(blev kanonsnygg ) så skulle hon komma hit istället....och jag det ville sig inte bättre än att det blev som det brukar bli när vi ska öva
Började med fika!!
Eftersom jag har sån brist på utrymme här hemma så övade vi på altanen.
Vet ni hur mörkt det är runt 19.00?!?!
Med taskig utebelysning.....+6.....snålblåst blev det inte så lång övning
Men jäklar vad vi var duktiga tycker jag. Snacka om att offra sig för fansen HAHAHAHAHAHA

Sonen med flickvän hjälpte till med matlagningen medans vi tränade. Premiär!
Sen fanns det ingen kvar till mig visserligen, men bara att dom gjorde det var glädjande

Min lilla snutta har gett mig presenter idag. Först en tvål i form av ängel till min samling.
Och så använde hon dagens loppisförtjänst på mig
Jag har gnällt över att det börjar bli kallt om fötterna på mina kvällspromenader och jag har inga varmare skor. Så ikväll köpte hon mig ett par skor som vi sett häromdan....hon skrattade och tyckte dom var så fula då, och jag tyckte dom var görläckra
Så nu behöver jag inte frysa...om fötterna.

Som sagt...dagen idag har varit en riktig gulddag!!!
And I like it


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det kul att fynda och jag bara älskar loppisar det finns så mycket roligt att köpa. Och den där tvätten kan ju vänta det finns ju fler dar i veckan eller hur för prata är ju mycket roligare.

Tjingeling

2008-10-22 @ 21:36:25
Postat av: Kristina

Nu var jag snabb glömde mitt namn fy skäms se föregående inlägg

2008-10-22 @ 21:37:49
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Oj var har hon öppnat? Måste ju dit & kolla!

Kramis ses i morgon....

2008-10-22 @ 21:39:06
Postat av: I-L

Hallå där i stugan! Kan tala om att ett av dina undebara guldkorn har förygyllt min eftermiddag i dag (Stoffe). Han och en kompis ramlade in på en kaffe. Micka och han hade en liten dampstund så det var bara att hålla sig för magen, skrattkrampen var inte lång borta...

Kram

2008-10-22 @ 22:45:32
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0