Deppig

Vet ni vad? Jag tror jag ska sluta dansa linedance!
Jag är helt totalt jävla värdelös!!!!
Hjärncellerna jobbar febrilt, men inte med att få in danssteg tydligen.
Och allt går så snabbt. Kroppen hinner inte med hur mycket jag än försöker koncentrera mig.
Ikväll kändes det inget kul alls.
Känner mig bara ledsen....konstigt så mycket som jag skrattade förut när jag hälsade på Inga-Lena och Micka

Jösses vilka snurrpannor
Hoppas det inte blir några hälsoproblem efter vårt besök

Allmänt rörig dag...hjärnkontoret verkar ha lagt ner helt....mår illa....inte ätit middag....

Näe...jag lägger ner nu....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Tycker jag verkligen inte! Såg skit snyggt ut din fis. Stop thö depress

2008-10-28 @ 00:58:15
URL: http://mickau.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

HEj hjärtat!

Tror säkert att det bra är tillfälligt...det lilla jag sett dig dansa så ser det alltid lika bra ut! Hjärncellerna ska nog bara få ladda upp lite, sen kommer du stråla som en stjärna åter!

Massor av kramar och pussar från en sjukling till ene annan;)

2008-10-28 @ 06:56:09
Postat av: I-L

Men Gittan då... Hemma hos oss såg det görmysigt ut, kan det månne vara motorcykeln under armarna som spökade till det för dig. Du kan få ha Micka hos dig en hel månad om du vill,,,upps,, du får då skicka hit Stoffe annars kommer det inte bli något gjort. Våra små änglar kan inte visstas under samma tak så länge.

Kramar i mängder till dig,, du är bäst kommer att soppa mattan med dom andra..

2008-10-28 @ 09:35:28
URL: http://illi.blogg.s
Postat av: Mickaela

Men gittan hörredu, vi fixar det tillsammans :)

2008-10-28 @ 12:28:02
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0