En sak avklarad

Jaha nu var det avklarat.....himla gullig personal i alla fall, som förstår sig på att skoja lite
Sånt är bra
Blev trots allt lite fundersam när själva undersökningen började med att en sköterska frågade om jag opererat brösten.
Näpp, sa jag.
Då börjar hon lyfta och vända och vrida på dom....jag bara tittar efter ärr sa hon
Men jösses människa....om så vore fallet, att dom var opererade så skulle den stackars plastikläkaren få slå igen pga kasst jobb!

Nåja, jag överlevde den här gången också
Hade ju inte trott nåt annat iofs....

Kom hem....och där möttes jag av doften av nybakt
Kicka är hemma med feber idag....och hon hade hängt tvätt och vikt torr tvätt som hon plockat ur tumlaren.
Hade en äpplekaka i ugnen och kaffet var klart!!
Ibland kan dom små liven......

Nu ska jag iväg och överraska mamma....hon kunde inte gå och handla idag, hon väntar på reparatör för hennes tvättmaskin gick sönder igår.
Sen lite matlagning och så avrunda med lite dans


Kommentarer
Postat av: I-L

Grattis på namnsdagen:)

Hoppas att du har haft en bra dag.

Kram

2008-10-07 @ 23:01:02
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0