För tillfället botad

Knackelibang på dörren kl 10.00
Efter tre timmar med Gramisse och Nillutt kan man bara inte vara ledsen längre
Efter många snällkakor(pepparkakor) och mycket skratt så kände jag mig inte ens trött längre.
Och...att man och barn fick äta mackor till lunch idag för jag hann inte laga nån mat när vi hade så trevligt!

Åkte med stora sonen till ortopeden, hade sällskap i örat hela vägen av Monica(ChalleMonique)
Trevlig pratstund även det

Hem för att påbörja middagen när det knackar på dörren...utanför står en av jobbarna som bygger vägar och lägger vatten/avloppsrör runt vår tomt(där det ska byggas)

Han ville bara meddela att vägen kommer vara avstängd från kl 20.00 ikväll till kl 8.00 i morron bitti
Dom ska gräva upp vägen!
Jag började skratta och sa att jag nästan kunde ge honom en kram.
Han såg MYCKET förvånad ut kan jag säga....jag skyndade mig att förklara:
"Det innebär att ungarna måste stanna hemma ikväll...att jag får en skön hemmakväll och inte behöver skjutsa eller hämta!"
Aha, sa han och skrattade med....

Så nu ska jag ta en varm gosig filt och kudde och lägga mig på soffan med en bok när middagen är avklarad...och softa hahahahaha

Kommentarer
Postat av: I-L

Hahaha kan du inte muta gubbsen så att vägen kan vara avstängd varannan kväll..Tänk vilken vila du skulle få hihi..

Kram

2008-10-29 @ 22:11:05
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Linda

varför inte muta så pass att dom stänger av den varje kväll? ;) :D (bara för skojs skull liksom)

2008-10-29 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0