Fredag kväll

sekunder sedan

Dags att börja summera dagen....
Just nu är jag så sabla skittrött rent ut sagt....kanske kan bero på att det tagit så mycket energi att hålla sig varm idag hahaha

Pappa blev glad över fikabesök. Syrran hade köpt bakelser....jag åt knappt halva, sen stod den mig upp i halsen. Kicka lämnade också. När vi fikat färdigt så slängde jag min överblivna bit i soppåsen och pappa sa högt och tydligt " Men hur i helvete äter ni?!!" Hahaha vi skrattade gott kan jag säga...

Sen blev det en sväng till apoteket för att fylla på panodil och halstablettförrådet.
Kicka har fått feber, är genomförkyld och har ont i halsen.
Men kan hon bara ligga och ta det lugnt? Neä då....

Hämtade mina sulade boots...få se om jag kan provdansa dom lite i morron.

Matlagning står näst på schemat, tänk jag har absolut noll lust till det!!
Sonen erbjöd sig, men då måste jag ändå övervaka hela tiden så då kan jag lika gärna göra det själv.
Sen ska jag bara vila...titta på IDOL!
Sova skapligt.....låååång dag i morron. Men en himla rolig sådan.

Skulle vilja vara klonad och miljonär.....skulle så gärna velat vara i Uddevalla och heja på Trollet och Camilla. LYCKA TILL TJEJER!

Och ha en himla trevlig Haloween allahopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0