Glädjen vann igen

Vaknade av andnöd typ....har snutit upp en hel hushållsrulle under förmiddan tror jag...halsen värker och ...ja ni vet

Nog om det....det är ju som det är.

Hämtade ut countryfestivalbiljetter....skjutsat på barn i parti och minut

Sen förstår ni fick jag besök av Mariann(ML013) som kom efter jobbet och var hungrig...eller , så här var det
Hon ville bjude mig på mat på stan, och då bjöd jag hem henne istället
Eftersom hon är veg så fick jag anstränga hjärncellerna där ett tag ...men sen kom jag på
Svampfylld squash som ungsbakas och ostgratineras...och till det en sallad med ost, vindruvor och paprika
Som dessert fick hon citrontårta som Kicka köpt till henne

Proppmätta och trötta for vi iväg till dansträning.
Och nånstans mellan allt räknande på antalet beställda biljetter, funderande över mat och täppta bihålor så slog hjärnstilleståndet till
Fattade absolut ingenting!! Det var helt blankt!!!
Jag bara snorde omkring som en yr höna....det var många som drog på smilbanden kan jag säga, så alltid lyckades ju glädja nån

Och stackars Challe, han försökte förklara lite enklare för just mig(han sa mitt namn tom så jag vet att det var just till mig)...men näe då...jag var fortfarande på fel vägg..tog fel steg osv
Och dum som jag är gav jag mig inte heller...i första taget
Förrän jag insåg att jag faktiskt var i vägen för mina danskamrater hela tiden
Och lilla Gabi som så snällt ställde sig brevid mig för att hjälpa....men icke sa nicke
Misstänker starkt att " And I liked it" blir en sån dans där jag passar på att gå på toa under tiden

Visst var jag lite arg på mig själv där ett tag...och väldans besviken för att jag inte fixade det...men med alla dessa kramar, glada leenden och allt skratt vi lyckas få till varje vecka kan man inte annat än att vara glad när man åker hem

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Ring hem och förklara?

2008-10-20 @ 21:01:44
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0